ord

HAHAHA hej alla läsare som inte ens läser den här bloggen längre. NU ÄR DET I ALLA FALL SOMMARLOV OCH DET ÄR FETT SKÖNT. Faaaast så är man en dum människa och invigde lovet med 1. fetaste förkylningen + feber och 2. uppsatsskrivande. Tro nu inte att jag är en jättedålig elev som måste plugga på sommaren (haha just det jag gör ju) men på grund av min lilla sjuka jag fick för en vecka sedan så fick jag lov att skjuta upp deadline på min härliga betygsavgörande historiauppsats. Så det är vad jag sysslat med de senaste dagarna... eh fast nej. Har fortfarande lite kvar och den ska typ in imorgon.
 
AJA, what ever. Jag har nu gått ett helt år på Falufri och det har nog varit det bästa (och drygaste) läsåret i mitt liv. Inte nog med att jag hamnade i samma klass som fyra/fem/sex/sju/åtta trevliga själar så träffade jag också en mycket mysig pöjk i korridorerna också lol. Nu peppar jag inför årskurs två som säkert kommer bli ett helvete men det ska nog gå ändå. I höst ska jag också (förmodligen) göra något mycket spännande som kan förändra mitt liv lite halvt. DÖÖR. Och nej jag ska inte bli mamma. Men jag kan ju återkomma till det lilla roliga lite senare :P
 
Okej nu måste jag plugga. hejsvejs och lyssna på Bastille <3333333333333
 
här får ni en orrig bild på mig :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0