snart är det 2013

Tjena blorren!
Imorgon blir det nytt år! 2012, året jorden inte gick under liksom. Känns stabilt. Känns som att allas 2012 varit kaos och "inte mitt år". För min egen del känns 2012 som ett lagom-år. Liksom helt okej.
 
Men egentligen vill jag bara önska er alla en bra nyårsafton, oavsett vad ni ska göra. Och alla ni som vaknar upp som en ny människa på tisdag kan väl slå en pling till mig. Vi hörs nästa år eller nåt. Au revoir!  

juldagen

jag hoppas att alla fick en fin julafton igår. min var lugn och skön men gick väldigt fort så helt plötsligt hade vi öppnat alla paket och det var slut på det roliga. har i alla fall världens skönaste och finaste familj <3 tog flera timmar att öppna alla paket för alla (utom jag) hade någon historia bakom julklappen, ett kul rim eller som min systers fenomenala grej med en låt man skulle lyssna på medan man öppnade, haha! kung. fick superbra julklappar i alla fall. bland annat en dödsfin klocka, den very mainstreama men mumsiga rosa parfymen från ralph lauren och ett så himla fint iphonefodral från p.a.p!
 
idag är det som ni alla kanske vet juldagen och detta är ju helt klart skönaste dagen på året. så ikväll ska jag bara äta julgodis, titta på film och ha det bra i min nya hollywoodfru-velour-mysdress tror jag. låter fiint! puss
 
 

Merry x-mas

GOD JUL ALLA!
HOPPAS NI FÅR EN FIN DAG OCH KRAMAS MYCKET
 

ett två tre fyra

1. har jullov wiho fett najs
2. jag hoppas att jorden går under imorgon för det skulle vara fett ballt. synd att vi dör för annars hade vi nåt riktigt coolt att berätta för våra barnbarn.
3. nu ska jag julfika med mig själv och städa upp lite på mitt rum
4. imorgon kommer två tredjedelar av mina syskon hem
 

ville bara säga att...


snart äre jul

Har aldrig känt det här hatet inför en uppsats som jag gör just nu. KÄNNER BARA YOLO GE MIG ETT F.
Men imorgon får jag jullov och jag hoppas innerligt att denna snurriga känsla/klimateriebesvär jag känner right now bara beror på brist på föda eller något. Mina ögon går i kors ungefär så klunkar avslagen julmust. Hoppas det hjälper!
 
Såg förresten att vårt största fan Nils skaffat blogg. Han går i våra fotspår så att säga! Hoppas det kommer gå bra för dig :D Och jag hoppas att han inte blir sur för att jag länkar hans blogg för tänkte att alla våra 45678972635183628 läsare kunde bidra med några sidvisningar såhär i juletider. KLICKA HÄR <- Klicka på det helvita.

söndagsångest på hög nivå

Alltså vafan den här dagen har varit så sjukt upp och ner vänd. Aja yolo tänker jag för jorden går under på fredag woho det ser jag framemot att vara med om :D Har kramp i varenda del av kroppen pga att jag suttit på en stol vid en dator ungefär 99 % av den här dagen och skrattat hysteriskt i min ensamhet. nu pluggångestar jag och rebecca via sms och taggar pepparkakshusbakning hemma hos vår mentor med klassen imorgon innan vi går till skolan för lite möte och religion tror jag. wei vad kul
 
 
 
 

molly is in tha house

hejhej bloggen
 
Dagen: Jag vaknade efter att ha drömt hundratals olika mardrömmar allt ifrån att ha blivit ihjäl slagen i märsta till fetaste utkällningarna av mi padres. Å ja ba kände nej jag vill inte gå upp, men efter att min mamma drog upp mig fixade jag iordning mig åkte till skolan och hade svenska semeraium. Efter det tränade jag på friskis, tog en snabb tur på stan för att köpa några saker och tillbaka till skolan för samtal med en lärare, effektiv tjej ! Seeen åkte jag buss hem. När jag kom hem glömde jag bort att äta som jag inte hade gjort på hela dagen (hur man nu lyckas med det) och mitt blodsocker sjönk, jag somnade och sov 3 timmar :):) Idag är det Fredag och den spenderas med att skriva om jehovas vittnen, yolo.
 
Just nu sitter jag och lyssnar på jätteglada låter som jag lyssnade på hela tiden för lite mer än ett halvår sen då jag var typ lyckligaste i världen så blir typ supermegadepp men orkar inte vara djup just nu. Så vidare till något helt annat. Imorgon står 50 års fest på schemat, och sist jag var på 50 års fest med min bro Tyra hade vi fett kul så vi hoppas på det igen imorgon.
 
PUSS PÅ ER ALLA FINA OCH FULA

schorizo haha fett kul skämt jao

ALLTSÅ HELVETE HAR SUTTIT HÄR OCH SKRIVIT SEN JAG KOM HEM TYP HALV ELVA?! Har sett en kvart på ett Gossip Girl-avsnitt men sen ba tjoff hit igen. Börjar känna lite träsmak i rumpan så är väl dags att byta arbetsställning typ NU. Men har bestämt att jag inte får lämna huset förens den här uppsatsen är klar men läste en sådan vidrig grej alldeles nyss så fick lov att ta en paus. Fick nästan en liten tår i ögat :( Att människor kan vara så dumma och känslokalla. Känner mig nästan lite psykiskt sjuk efter att ha läst så mycket teorier och massa om schizofreni som jag nyss lärde mig stava till ungefär. 
Om någon undrar varför jag pluggar så frenetiskt på en fredag så ska jag tala om för er att jag 1. inte har något bättre för mig (skojade rätt rejält på den dock),  2. har typ en miljard (två) uppgifter att göra i helgen :D
 
aja nu ska jag inte prata mer om skolan. solong och klicka här så får ni läsa något hemskt buhuhuhuhuhuuhu
 

idag är det en vecka kvar på jorden ÄR RÄDD OK

Tar mina berömda micropauser. Den nuvarande har varat i ungefär en halvtimme :) Fokuserad tjej javisst.  Idag är jag lite negativ I think. Hade ett seminarie imorse som gick skit och piss och kasst och sämst. Är fruktansvärt sugen på julmust så det ska jag dricka ikväll. Woho! Fezt!!!
 
Nä men ska väl kanske återgå till min kuliga schizofreniuppsats. Blir typ schizofren av att skriva om det. Vad säger skolverket nu va va va. Skoja, rätt intressant faktiskt :P  
 
Den här bilden togs hade jag och Molly gått tyyyp en vecka på Falufri och hängde bara i Mollys fd basgruppsrum med killarna. Haha! Någon dag därpå åkte vi på knäppaste lägret och det är fortfarande det eviga samtalsämnet ska jag tala om för er. Och nästa vecka har jag gått en termin på gymnasiet. Den ni! [email protected]
 
buhu saknar min majskolv maja :(
 
 
 

lucia

Hoppas alla haft en fin lucia! har ätit lussebullar och pepparkakor i massor och sett på två luciatåg. Ett lite mer oseriöst och ett miket miket fint luciatåg av Musikkonservatoriet-elever. Så duktiga så!
 
Ajaaaa, nu ska jag sätta mig vid mitt SKRIVBORD och plugga. Haha har aldrig hänt men ska i alla fall prova och se om det funkar bra.
 
OCH VET NI VAD FICK HEM VÄRLDENS FINASTE JACKA IDAG ÄR HELT KÄR OCH GÅR OCH TITTAR PÅ DEN TYP HELA TIDEN <33333
 
 
Dagens tips: lyssna på den här låten i hörlurar medan du pluggar. Man blir typ fett harmonisk.

tolfte i tolfte tjugohundratolv

12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12 12
 
Idag är det tolvans dag. Hihi! Hoppas ni önskade er något riktigt fint idag när klockan slog 12.12! Jag och Molly var inne på Lindex just då och jag minns inte ens vad jag önskade mig. What ever! Hoppas ni haft en kulig dag. Min har varit helt okej. Hade ett tråkigt seminarie imorse. Kände mig helt blockerad och kunde inte säga något rent typ. AJA WHAT EVER. Sen gick vi upp och åt lunch och efter deet gick jag och Mollsan ner på stan för att köpa julklappar. Köpte dock inga. Bra jobbat va?
 
Hoppas ni har det bra i skolan nu sista veckan innan jullovet (och på jorden eftersom att jorden går under nästa fredag WOW)
 
hejdå nu ska jag spendera min näst sista onsdag i livet med att skriva uppsats :D känns ju bra osv
 
 

fml

1. Jag suger verkligen på att plugga. Har bara skrivit "syfte och frågeställning" inom loppet av tre timmar vilket innehåller ungefär tre meningar.
 
2. Har köpt en ny jacka (wihooooo hoppas den kommer imorgon och att den passar), en ny mössa med pälsboll så känner mig lite töntig men alltså den är lite smågullig och jag passar tyvärr inte i upprullade hipstermössor. Och så har jag köpt en ny topp som inte är svart! Weho applåder till mig. Tack!

ifall att tomten läser den här bloggen...

...så önskar jag mig det här:
 
En klocka! Alltså har haft det här cravinget (okej vettefan hur man böjer ett engelskt ord till svenska) huur länge som helst nu och är verkligen i stort behov av en. Så en silvrig skitsnygg lagom stor klocka från Omega. Skoja, vad som helst som inte är typ Regal funkar fint.
En mysdress i velour. Ni vet en sån där som alla tjejer i amerikanska high school - filmer går runt i som ser fett skön ut? En sån önskar jag mig. Helst en från Juicy Couture men eftersom att den kostar cirkus två lax känns det lite over the budget. Såg annars en fin på Kappahl du kan köpa tomten!
Skor från Åhlens! Okej eftersom att jag var så dum och aldrig köpte de där skorna alla går runt i så är de såklart slut överallt nu men man kan ju alltid önska sig. Storlek 38 i alla fall!
Den rosa parfymen från Ralph! Döör vad gott den luktar <3333
 
Tyyyyp så!
 
Vad önskar ni er readerzzzz?
 
 
 

rulig dag

Idag har varit typ världens roligaste, knäppaste och den mest oproduktiva dagen på Falufri. Så det så! Typ såhär: Åt en jättelång lunch innan vi började vår vandring till skolan igen (i snö. det var kallt.). Letade efter Caaaarl i typ två timmar och under tiden sprang jag, Jonis och Beckirellen till Saffran och hängde där bland frysta grisfötter, halal köttfärs, ingefärsgodisar som man på riktigt blev hög av och annat exotiskt. Åkte hiss x antal gånger upp och ner och i samband med det gjorde vi bort oss rejält och mja, det var den dagen. 
 
Men back to the ingefärsgodis. Alltså på riktigt, det var starkt och sött och äckligt och gott på samma gång. Fick typ klimateriesvettningar och frysattacker och världens humörsvängningar av dem/de/dom. Helt galet! Vi bjöd Carlis på en också så nu hoppas vi på A i historia. Imorgon är det fredag och jag ska plugga hela helgen om ingen vill hänga med mig men det tror jag inte :(
fast det är i och för sig bra för jag har struntat i att plugga typ hela veckan så har x antal uppsatser att ta tag i.
 
Den här charmiga bilden får symbolisera vad jag gör just nu: Dricker te. Har kommit på att jag konsumerar extremt mycket av den varan. Känner mig jättebohemisk och feng shuiiii och allt sånt där.

lillfredag

hallo wie geht's
 
Idag har varit en fin dag faktiskt. Trots kyla och snö. Maja kom och hälsade på oss på Falufri en stund, hihi! Hoppas att hon inte fick men för livet. Sen gick jag och hon ner på stan en superkort stund innan jag gick upp till mormor och fikade. Wiho! Seeeeen, gick jag till Nora och hängde där större delen av kvällen. Det var jättekul såklart! Men nu ska jag sova, stortaggar 40 minuters promenad i flera minusgrader med en tung jävla dator och idrottskläder + ett styrkepass på det! Hurtigt. Och att det är den officiella fuldagen imorgon får man ju inte glömma! woho känns som att denna onsdag kommer bli bra
 
Hallå, har tänkt på en sak som jag försökt förmedla till mina nära och kära. Att man säger att man har en "fuldag" måste ju betyda att man de andra dagarna i veckan tycker att man är skitsnygg? Aja kul för er som känner så. Men nu kör vi på fuldag i alla fall. Okej fett osammanhängande hejdå.
 
MAJSIIII OCH HUNDEN SOM JAG KOMMER STAVA FEL PÅ. Det här var en fin kväll! buhu
 
 

hej, hello, hola, hallo

Hola amigos, vi har börjat bli fett nationella i vår lilla trio. När vi smsar så blir det en blandning mellan spanska, engelska, svenska och tyska. Säkert något med språk också, hoho.
 
xoxo

HALLELUJA


Cute fränds.
 
yes today I am ledig och I am sjuk, fun.

yålå

näääe nu är det för kallt ute alltså. fattar inte att folk kan tycka det är kul att det är typ -100 grader. ok? har heller ingen varm (och snygg hehe) jacka så fryser ju ihjäl lite halvt. yolo  
 
i alla fall nu är det måndag och om jag inte hade skjutit fram (eller upp eller vad man nu ska säga) den här nedrans historiareflektionsgrejen så hade jag haft en rätt nice kväll att se framemot men så var man inte så himla smart :P så jag borde kanske sätta fart nu. hoppas allt är bra med er readerz.

my crib

 Har städat lite idag och tänkte att ni kanske ville se resultatet :P
 
1: jag vet att allt är vitt förutom den jävla fondväggen som jag tyckte var fett cool för tre år sedan ok. 2: tidningshögarna på byrån tog en evighet (fem minuter) att sortera ok. 3: där fjärilstavlan är ska egentligen två hyllor sitta hehe. 4: om någon skulle undra vart något är ifrån så kan jag säga att allt förutom stolen är från Ikea lol. 5: i don't like prydnadssaker, därför det ser lite sjukhusaktigt ut :P. 6: bilderna är tagna med webcamen och ihopsatta i paint. 7: det är miket miket mysigare irl faktiskt
hoppas ni blev lite inspirerade av mina inredningskunskaper :D

RSS 2.0