sjutton


På söb är man ofta ganska social på lunchen...


Men Majsen var glad! Jättejätteglad och jättesupermega fin.


Skinhead-Maja! O-R-K-A-R I-N-T-E


Idag var jag och Molly forever alone och åt upp mitt naturgodis på lunchen och lyssnade en pyttestund på One Direction.

Blogreaders, är det här någonting ni gillar? Att jag liksom lägger upp lite bilder? Skriv en kommentar! Och hörrni, om ni vill att vi ska fortsätta blogga så vill vi ju ha lite mer kommentarer. Annars är det ju inte kul?! FATTAR NI INTE?! driver.


48 dagar kvar

Är lite pluggis ikväll. Käkar glass och skriver en hälsauppgift till idrotten. Perfect match! Vet liksom inte hur man ska formulera sig för mangeboiii är lite svårflörtad. Idag hade vi hur som helst skriftliga nationella i engelska, det var lite småmysigt på något vis för alla var så fokuserade och det såg så kul ut. Jag skrev i alla fall om något så bra som min mormor. Var hos henne igen (haha, every friday u know dude) och läste bloggar. Det var kuligt!

Fan vad folk måste tro att jag är dryg. Det är jag ju också xD ok: imorgon ska jag försöka dra med mamma ner på stan och kolla på en piké. Sen på kvällen ska jag till Maja och äta tacos. På söndag ska jag och Majsen på dansuppvisningen (haha, igen) och sen ska jag plugga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har fan 4 inlämningar + matte NP (tagga mvg)

kommer lite snapshots från the week snart. hehehehehe


plus och minus

hej hej! ska vara lite bloggish och göra en liten rolig lista över vad som hänt under dagen.

+ har gosat med molly och maja hihi
+ hade muntliga nationella i engelska och det gick superbra
+ hade på mig min nya jacka idag xD
+ 52 dagar kvar till sommarlov

- mår inte så himla bra
- har alldeles för mycket plugg
- kommer aldrig hitta the perfect fucking dress för skolavslutning och avslutningsmiddag

hejdåå


mina bästa och jag en lite suddig natt xD skoja.


bildlöst :P

Idag har varit chill. Sprang mest runt med skoluniform + pappersslips och hade kul. Vi hade nämligen spexfoto! Det var fetttttt. Synd att det inte är tävling längre?! Man ba wtffff.

Imorgon är det NP i engelska, inte så fett. Kommer dö både en och två gånger. Men okkkkej, det får gå som det går. Nu ska jag förbereda mig lite inför imorgon. Eller vafan, skiter i det. ORKAR INTE.

60 dagar kvar på söwb <3333333333

HEJ ALLA BARN!

Sitter i soffan och känner mig som en bebis just nu. Är nämligen nyduschad och har på mig min megastora sparkdräkt. Livet vettni. Borde kanske deppa sönder för att det är skola imorgon men jag är ändå helt okej lugn och ganska glad för 1. Har kommit in på Falufriiiiiiiii, 2. Maja och Molly är världens bästa bästisar och 3. Mi familia gör mig så himla, himla trygg och glad och lycklig osv. Så varför deppa? 

Men för att inte vara allt för carpediem-lycklig ska jag berätta att min balklänning (ok, inte bal) var fett ful när den väl anlände så nu fortsätter jakten på the perfect promdreeess och en till sak som är ganska jobbig är att det är NP i engelska på torsdag och jag KAN INTE lyssna på såna där låtsas-radioprogram där alla har fett jobbig accent som man inte förstår.


GOOOS


easter

GLAD PÅSK!

Har haft en tokmysig påskafton so far. Familjen åkte upp till stugan på förmiddagen och stekte i solen, grillade hamburgare och hade det jättebra. Men nu är vi hemma igen och mami och papi ska väl snart sätta igång med maten. I år är typ första gången vi bara är familjen på påsk, lite skönt faktiskt. Hur som helst! Känner att jag bränt mig i facet men det är ju bara lite skönt. Slog mig alldeles nyss att det är lov, hade knappt tänkt på det innan. Fett nice!


Maja, jag och Molly!


yee molly svarar

Vilken färg har dina skor? - svarta!
Hur många sms har du skickat med din telefon? - oj väldigt många.
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - min kompis mamma, haha
Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - pojkvännen, pappa, mamma, pojkväns bror, anna, louise jacobs, daniel karlson, molly johansson, kim hedberg osv.osv.
Vilka namn finns i din smsinkorg? - pojkvännen, karolina, mamma, molly j, david, pär, hannah h, maja,joel, iza och typ 100 till.
Vem kramade du senast? - Olle♥
När såg du din bästavän senast? - Igååår
Din favoritfilm? - vet inte har massa!
Din favoritlåt? - oj ingen aning  
Bär du på en stor hemlighet just nu? - neee tror inte det!
När vaknade du imorse? - vet inte, mellan 10 och elva kanske
Gillar du hästar? - haha nej!
Har du ett turnummer? Vilket? - 13 tror jag. 
Vem hade du velat träffa just nu? - Olle, maja och karolina som alltid.  
Vilket är det bästa året hittils? - det här året  
Är du kär? - jaaa ♥♥♥
Är du en rökare? - ehm.. hehe  
Föredrar du snus eller rökning? - rökning
Har du en blogg? - klart jag har, två stycken till och med!
Vilken klass går du i? - 9A
Ditt favoritband? - veeet inte.
Din favoritartist? - justin bieber haha
Göteborg eller Stockholm? - STOCKHOLM.
Vart bor du? - Falun.
Vart vill du bo? - vet inte, stockholm kanske.  
Vem skrev åt dig på msn senast? - karol
Vem skrev du senast sms med? - Olleee
Vem ringde dig senast? - Pappa  
Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - Olle som ligger i min säng med sin mobil tyyp.
Hur gammal tror du att du kommer bli? - hur ska jag veta? 100 minst iaf hoppas jag!
Vad vill du jobba/jobbar som? - åklagare, advokat, dommare eller nått annat.
Var är dina syskon just nu? - har inga syskon.
Senaste kändisen du såg? - kommer ej ihåg 
Favoritkändis? - Justin!
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?igår
Har du piercingar? Isåfall, vart?har i öronen men har typ växt igen :(
Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? san franciso
När grät du senast? kommer inte ihåg!
Är du vig? hahaha njee
Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? men det är privat!
Använder du hårspray? nix!
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?har ett förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? men nej!
Uppsatt hår eller hängande? hängande 
Vill du gifta dig i framtiden? jaa  
Vilken vän vet mest om dig? maja och karolina!
Vem är den perversaste person du känner- vet intee
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? hår och skor!
Favoritdryck? - iste och hallonsoda 
Favoritdryck innehållandes alkohol? vet inte vad den heter men det är en blå burk!
Hur många har du strulat med på en kväll? en
Har du rökt på/knarkat? - pass 
Hur ofta festar du? - då å då
Klänning eller kjol? - båda
Har du varit med på TV? - ja! 
Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - brottspogram hihi
Snyggaste kändisen? - robert p.
Vart vill du resa innan du dör? - överrallt!


Dör. Vad. Söta.


RSS 2.0