way to go

Idag har det varit en bra dag(för det mesta), fick ett litet aggressivt utbrott fast det gick snabbt över, hihi!
Imorgon drar jag och mina kära vänner Anna och Lisa till Haraldsbo för att hälsa på estetmusik och deras lektioner, scary! Haha nejdå..

Men nu ska jag sova, sleep well/MAAAAJA


NEW YORK, I MISS YOU♥

hair of ladylee



Wazzup med den här reklamen? Dör lite varje gång jag ser den. Så sinnessjukt b alltså... fick lov att bara skriva det men nu ska jag gå och sova! Puss och godnatt alla fina


plan


saknar grekland

idrottsprov
no-inlämning
bildutställning
klar tror jag?
religionsredovisning
religionsprov
matteprov
bildspel på musiken (TA DIG I DIN RÖV BILDSPEL!!!)

Kollade igenom en lista med saker att göra innan jul. Mest religion känner jag och det är det jag sitter med just nu och kommer sysselsätta mig med större delen av helgen. förutom en timme på söndag då jag och maja förhoppningsvis kommer se mollys (och typ alla tjejer i klassens) dansuppvisning. Känns gött att idrottsprovet är klart, men kommer säkert få lägga till lite.
Aaaannnars då? Lyssnar på gosig musik och som sagt: pluggar religion men hamnade visst här. Väntar på pappa och sådär.


deppblogg

Ursäkta min kära vän Majas lilla peka-finger-bild. Tycker det är lite LÄSKIGT. Thihi!

Slutade ganska tidigt idag, gick hem, skrev julgrej med mamma, skrev religionuppsats (vi älskar uppsatser!), taggar idrottsprov imorgon (vi älskar prov!), taggar religionsprov, religionsredovisning, matte A-delprov, spanskaprov (vi HATAR spanska!) nästa vecka. Fett glammigt liv vi lever alltså!

Nej men seriöst, skolan tar tiep död på oss. Och nu är alla levande döda känns det som och alla ba gnäller och skriker och är dryga och kaxiga och gråter och bryter ihop och hej här sitter jag och skriver ett inlägg. Meeeeeen, "planerar man så funkar det".

Jaja, nu ska jag se vad det står på schemat: duscha, plugga idrott, leif gw, gofika, sova.

har ingen bild så goodbye

and yes, det här är en deppblogg for the moment. nice huuuh?


precis

heeeeej! Vet du vaaaaaaaaaaad? Jag är jävligt trööööööööööööt på skolan nuuuuuuuuuuuuuuu!
Baaaaaaaaaara så att du veeeeeeeeeeet!

Peace out


fucked up, old picture in NY

jagvetintevadjagskaskrivasomrubriktralala

holahola sitter och pluggar spanska som maja och karolina antagligen ocksåå gör!

Bloggen blev jättefin Maja! Tack för den ursnygga bilden karro! not. hämd kommer.

Har haft en tråååkig och tröttsam dag idag! (posetiv tjej jaa)

puussheej


snyyygga???


fixellifix

Har fixat lite med bloggen nu då, hoppas mina två kära kompisar gillar det annars får jag väl fixa till det! ;)

Sitter förtillfället och pluggar spanska, prov imorgon baaaaaajs. Usch för spanska, VERKLIGEN!

Ha det göttmos/MAJS


cute

ett inlägg med en bild som inte alls hänger ihop med texten

Känns som om det bara är jag och Maja som uppdaterar den här bloggen. Molly har väl andra (och viktigare) saker för sig. Eller nåt. Men hej i alla fall!

Seg måndag rakt igenom. Landade här hemma för cirkus 40 minuter sen och ska strax sätta tänderna i spanskan som vi har till imorgon och jag kan inte ett piss. Najs! Men det går säkert jättebra för jag är ju så himla duktig på spanska. Så vi hörs väl någon gång.


haha vad fula!


Första advent

Var på julskyltning på stan idag med mina två kamrater, Molly och Karolina. Mycket trevligt och myyysigt! hihi

Snön kom ju lägligt till advent och allt också, lovely!

Men nu ska jag sova, 8 h ska det bli!

Godnatt/Maja


jag äger fettma

hey!
Nu ska jag gå och lägga mig med gott samvete fööör min NO-uppsats är klar! Har suttit med den hela helgen och nu, klockan 22.00 kan jag säga att den är K-L-A-R. Så sinnessjukt skönt!

Nu är det bara spanskaprov (?!?!?), idrottsprov, religionsfördjupning och så blir det kanske ett litet matteprov som grädde på moset. Känns ju bra!

I alla fall, det är vitt ute nu. Det snöade idag! På första advent. Hur bra? Vi får se om det ligger kvar till imorgon eller om det är vårväder.

Puss och kram skumbanan!


magnifikt

Marching for life var super!

Men nu ska jag ta och sova, ska ju till friskis imorgon och träna vid 11 så!
Godnatt/Majsa

image description
Trodde jag var cool, eller ska jag säga kool Molly? hehe

MOT LUGNET

Snart drar jag mig upp till Lugnet med mor, far och några kompisar till oss för att kolla på Marching for life(?). Trevlans!

Hörs senare/Maja


Min konfirmationsdag

tjugotre unika besökare igår!


NAJS


lite prat

Pratar med min spanjorkompis Maria nu. Typ första gången sen början på juli. För ett år sedan var jag, Maja och Molly så nervösa och förväntansfulla och allt var så himla spännande och vi hade så mycket framför oss så vi höll på att skita på oss. Liksom, hej spanjor snart åker vi till dig! Nice nice nice.

Och nu snart är det dags för årets åttor att vara med på äventyret. Blev typ överdrivet glad idag när jag såg att min spanjors kusin ska komma hit!

Här har ni lite bilder!


PAPARAZZI!


GOTT! fast nej.


I <3 BOLONIA


Cadiz.

Nu saknar jag detta faktiskt. Hejdå!


hej jag är en ekorre



glad tjej fast nej.

hej på er läsare!

Jag är som sagt också sjuk och har varit hemma idag. Jag har haft helt störda humörsväningar de senaste dagarna. Jag blir så sjuukt lätt irreterad på människor och specielt nu!!! Jag är så jävla trött på folk som pratar bakom min rygg, asså det är fan inte okej. Kan dom inte prata och fråga saker om mig face to face? jag orkar inte! ååh döööö! nej nu ska jag hålla käften innan jag blir för agressiv hehe. Är i alla fall super glad att jag har mina fina vänner som alltid finns för mig. kärlek till er <3




sjukdag

Hej alla barn!

Jag är hemma från skolan idag. Är krasslig med snuva, ont i halsen, huvudvärk och så. Inte så jätteskojsigt! Molly är också hemma. Det sa Maja i alla fall. Själv har jag inte hört något ifrån henne men vi litar väl på Majas ord.

Har precis vräkt i mig en popcornpåse i brist på annat att göra. Nedladdningen av Andra Avenyn går trögt så jag underhåller mig med NO-plugg så länge.

Imorgon är det adventssamling i kyrkan vilket jag bara måste gå på. Ett + hade ju varit om det kommer lite snö men annars får vi väl fixa julstämning på något annat vis. Mysigt ska det bli i alla fall och även om jag kanske ligger helt död imorgon måste jag gå. Sista för sjutton!

Men nu ska jag fortsätta här. Eller kolla på Pelle Svanslös!


Bara för att jag är sjuk och har tråkigt får ni en bild på Jon.


och så var maja tillbaka

Skrev ett inlägg igår kväll på blogg-appen, men såklart funkade det inte att ladda upp. Trök.

Har haft en trevlig kväll med Tove, Hedvig och Lotten genom att kolla på film och käkat godis, hoho.
Imorgon ska jag, mor och far till Magasinet(?) och kolla på Spelman på taket, ska bli nice!

Som karro skrev i förra inlägget så tror jag mitt NO-arbete kommer bli en sista minuten-uppg. Men ska försöka att göra det lite tidigare, har ju blivit sämst på att plugga dessa dagar så..

Men nu blir det att sova i min underbara sköna säng och kanske bli lite utvilad, godnatt/Mimage description

nanana ska vi gå ut och brinna upp i natten?

Hej kåmpizar!
Laddar med lite inlägg så att det finns något att läsa medan vi fixar och donar med möblemanget så att säga.

Sitter just nu och skriver en uppsats om huden/skelett/muskler som ska vara klart på måndag. Antagligen sitter M&M också med det. Eller så kör de en "jag gör det på söndag". Hur som haver, i morgon är det onsdag och då tror jag att vi ska ha magister Jonas.

Men nu ska jag dricka te, lyssna på Håkan Hellström och skriva lite mer på den där eländiga uppsatsen. Så, dags att återgå till pigment, celler och annat (o)intressant. 


Skulle vilja vara lite poppig, typ!


RSS 2.0