smoothie :P

Guuud vilken blogger jag är idag. Men nu ska jag ge er alla mina (våra... eh) läsare ett litet gottigt tips. Detta behöver du för ett glas:
 
1 liten gullig banan
1 lagom stor apelsin
1 gul kiwi
ett gäng hallon tills den lilla röran blivit röd/rosa
 
MIXA ALLT I EN MIXER OCH SEN ÄR DET KLART!
 
 

back to school

HAHAHAHA jag är en så hatad människa. Fast vissa gillar mig, tror jag... Hahaha om jag hade haft ett djur hade den typ varit my best friend :) Men nu ska jag bli snäll och trevlig. Ska börja imorgon.
 

hungrig

Hahahaha okej denna blogg är typ fett inaktiv och jättedålig. Förlåt för det. Vet att vi förlorar en massa läsare när vi inte uppdaterar för statistiken bara sjunker. Aja, what ever. Nu har jag haft lov i en vecka och det har varit sköönt. Igår var jag och mamiii i stockholm och jag köpte bara en tröja men den är så fin och jag har velat ha den så himla länge så det ägde ju lite.
 
Idag har jag gjort en massa bra saker: pluggat och blivit klar med i alla fall en sak, druckit fruktsoda hos mormor, städat mitt rum och garderob, färgat mina jeans (haha misshandel på hög nivå men jag orkar inte köpa nya) och sen ska jag ta en skönis duschis och prova mitt nya schampo jag köpte igår. Hittade ett schampo på Ica Maxi för (eller ja, mot kanske det heter) fett hår. Ahhh, hoppas det funkar! Om inte så luktade det gott i alla fall... Sen ska jag äta go lasagne med mamma och pappa. Sen en mindre bra sak är att jag drog loss en tagnent på min dator idag. Så nu måste jag klicka två gånger när jag ska klicka på komma. Miket bra!
 
Oj vad långt det blev. Så nu säger jag hejdå.
 
 
 

RSS 2.0