ledig xDDDDDD

Igår hade vi besöksrekord här på bloggen! Hela åtta unika! Åh vi är så duktiga och kända.
 
I alla fall, vaknade vid nio idag. Sweet! Sen fixade jag med en skoluppgift och skickade in den. Så nu ska jag skriva lite på psykologin tror jag. Senare ska jag ta en promenix upp till kyrkogården och säga hej till morfar med mamma och mormor. Puss!
 
Eh, har inga bilder på min fujitsu så det får bli en liten från the arkiv.

fett

Hola amigos!
 
Måste börja med att säga att jag saknar mina tredjedelar så det gör ont i mig.
Och sen tänkte jag berätta att jag har det så jäkla fett på estetmusik, bra schema roliga lektioner och främst fetbra klass! Imorgon halv nio, blir det för mig första sånglektionen med nya sångläraren, sen måste jag vänta en och en halv timme till nästa lektion eftersom att den första blev inställd... jaja får väl ta min tid till att filosofera lite!
 
Drar en "jag-är-upp-och-ner" bild

onsdag

Hej alla fans!
 
Nu sitter jag vid nya datorn och försöker komma fram till hur en 18 årig tjej hade det i Indien i augusti 1899. Vi har fått vår första individuella uppgift i skolan och när alla andra hade skrivit cirkus ett A4 hade jag skrivit två meningar. High five?
 
Annars då? Det är riktigt bra på Falufri och jag trivs bättre och bättre för varje dag så det bådar ju gott inför framtiden så att säga. Jag och Molly kom på att vi nog aldrig skrattat så mycket som under den här veckan så det är väl rätt så positivt hoppas jag. Och på fredag är vi typ lediga!!!!!!!!!! Älskar redan Falufri xDDDD
 
Hur som helst, nu ska jag sätta mig i soffan och skriva på psykologiuppgiften alt maila min syster alt inte göra någonting alt  skriva färdigt historiauppgiften.
 
.
Här är dagens Molly! Håll till godo :)
 
 
 

new laptopz

hello babes
 
Nu har jag (vi) börjat på gymnasiet, känns helt sjukt knäppt och galet. För varje dag som går så trivs jag bättre och bättre på Falufri. Jag ser varje dag fram emot att gå till skolan (än så länge) som är jääättekul.
 
Idag fick vi våra laptops, det var som julafton och alla fick packet höhö. Här kommer två av det första cambilderna:
 
Karolina hängde i Manhattan !
Jag och Sven var glada.
 
pusshej
 
 

over and out

jag har börjat gymnasiet
 
(fattar inte hur jag ska överleva utan att träffa maja varenda dag)

weei

HEEEEEEEEEEJ
 
Nu är gänget samlat hemma hos Majsan. Det äger fett!!!!!! och imorgon börjar vi gymnasiet duuuudes.
Vi är nervösa som fan men det kommer nog gå superbra ändå. Vi hörs senare sötisar :*
 
 

Förlamad

Cha cha, Maja majs här!

Ser i öst (haha fattar ni?), nej men ville bara dela med mig att imorse när jag vaknade så kunde jag inte känna min arm, det var som om den var förlamad eller ja det var den för en stund. Helt sjukt konstigt kändes det för när jag tog upp den med den andra handen var den helt slapp och tung och jag kände inte ens att jag tog i den. Alltså den förlamade armen kände ingenting.

fun, fun, fun, fun. Just sayin'. Peace.

hey

PÅ ONSDAG BÖRJAR JAG PÅ FALUFRI. VAD HAR MAN PÅ SIG? VAD HAR MAN MED SIG? VAD GÖR MAN? HUR GÖR MAN? ÄR SÅ JÄVLA NERVÖS OCH SAMTIDIGT SOM JAG VERKLIGEN VILL BÖRJA VILL JAG VERKLIGEN INTE ALLS BÖRJA SKOLAN IGEN FÖR DET ÄR JU SÅ JÄKLA NICE ATT INTE GÖRA NÅGONTING. Ok, stora bokstäver ger mer effekt. Hej förresten! Och hejdå.
 
 
 

snart börjar vi gymnasiet

Hej alla bloggläsare xD
 
Känns superkul att vi börjar komma igång med bloggandet igen efter vår lilla bloggsvacka :( men nu ska det verkligen bli roligt att börja igen då vi kan uppdatera en massa från Falufri och Hbo! Så det ser ni väl fram emot, bästa läsare?
 
Nu har jag satt klockan på tjugo i åtta för imorgon ska jag till vårdcentralen och ta gardasilsprutan, är såklart astaggad för jag älskar sprutor.
 
Men först: ett avsnitt av One Tree Hill!
 
PUSS!
 
(åh är fett besviken, skulle åka till Göteborg på fredag men la familia ställde in det idag. Blev asarg men har i alla fall beställt två things från Monki som jag får trösta mig med)
 
En bild från en plåtning vi gjorde för ett tag sen. Enjoy!

stora tunga moln

hej alla fina och fula läsare !
 
Idag vid sju tiden kom jag hem från karolina ! Som vanligt följde vi VÅR tradition och åt tacos till middag och amerikanska pannkakor till frukost, det var superduper gott like always.
 
Just nu sitter jag och fixar ett konto på gmail, känner att jag inte kan komma till gymnasiet och har kvar min mail "mollykoolkatt" hehe men min nya blev inte så bättre vill ha typ " mollymoroney @gmail.com , men allt med mitt namn var tydligen upptagget så sluta med att det fick bli ms.mollymoroney @gmail.com jaja. Har även skaffat konto på flashback forum <333 Fick lov att säga att jag var 93:a för man måste vara 18 år kände mig feett busig ! höhö
 


Sleep over

Yo,
Måste börja blogga här !! Eftersom våra blogg är så awesome.
Just nu har vi kollat klart på någon film som handlar om två kk:s, yaaa den var helt ok!
Bjuder på en fin bild från film titningen ! Puss puss


she is alive

Hej i sommarregnet! Har inte varit inne på blogg.se på så länge att jag inte ens sett allt det nya. Så kan ju berätta lite om vad som hänt i mitt fancy life:

-har ju sommarlov, men det vet ni ju redan.
-den 22 augusti börjar jag (och de andra två) gymnasiet. Känns mer logiskt att börja Hajen på Söderbaumska.
-har varit på Santorini med min mamma men det var ganska många veckor sedan nu.
-har fyllt sexton år (hurra!)
- har varit i Skåne.
osv. Är livrädd för att börja gymnasiet och ibland vill jag börja nian igen. FATTA VAD BRA BETYG MAN SKULLE FÅ DÅ NÄR MAN REDAN GÅTT IGENOM ALLT EN GÅNG.

Hur som haver, några tips om ni inte har något att göra:
1. Läs boken Cirkeln. Alla på SÖB (som läst den) kanske kan instämma?
2. Gör pannkakor med ett ägg och en mosad banan + hallon nektarin jordgubbar sirap och kokos uppe på.
3. Lyssna på sommarpratarna i p1! I alla fall Elsa Billgren, Sara Elfgren Bergmark och Anja Pärson.
4. Ladda ner/köp One tree hill. Har blivit helt tokig i det.
 
see ya later

RSS 2.0