snö

Happ, hej mitt vinterland dårå. Håller på att frysa ihjäl!!!
 
Jaja, nu är det höstlov och eftersom jag inte har nåt annat för mig right now tänkte jag börja svara på alla de där frågorna så Nils inte behöver tjata mer. Ses och hörs och ha det götttttt wiho har tågbiljett till Göteborg på fredag!!!

vrickad

Hej, jag är lite handikappad just nu. Närå skoja, rätt kul faktiskt. Vrickade foten på idrotten så nu har jag fått min första idrottsskada! Nice huh? Gör dock fett ont och allt tar typ tio gånger långsammare för mig just nu så nu ska jag tröstäta snickersglass och plugga prefix. Solong!

hej tisdag

Dagens upp
  •  slutade tidigare
  • Var knappt någon på bussen
  • imorgon ska jag köpa den sista etage biljetten ( TACK MARCUS !!!)
  • jag fick värsta matte plugg flowet i flera timmar när jag kom hem
Dagens ner
  • saknaden
  • huvudvärken

 

PUSS / Molly


idag är det söndag

Alltså okeeeeej nu har vi nog med frågor tycker jag.
 
Igår vaknade jag bredvid Molly på vår heliga luftmadrass hos Maja. Vi åt frukost och tittade på Sex And The City- filmen innan vi packade ihop och kramades adjö. Hade en miket miket fin kväll/natt i alla fall, trots att jag somnade när vi såg på film (förlåt babes). I alla fall, när jag kom hem bestämde jag mig för att följa med mamma och mormor till folkets hus för att se filmen om Olof Palme. Kan säga såhär:
Jag var näst yngst. Det var jag, en tjej i åttan på SÖB, några femtioåringar, ett par sextioåringar samt x antal 70+are. Men vad hade jag förväntat mig?
Jag somnade någon gång när han blivit statsminister och vaknade när det var hans begravning. Det säger väl ganska mycket om hur kul den var.
Och jag konstaterade att jag knappt läst en rad om honom i grundskolan. Den ni!

 

Om man inte är nåt hysteriskt Palme-fan bör man ej se den här filmen för helt ärligt, det var de absolut tråkigaste hundra minuterna jag varit med om. Trots att jag sov ungefär sjutton år av hans liv. Men men, tack för biobesöket mamma och mormor!


tgif

Hejhej!
Åkte till skolan till halv ett och jobbade lite matte. Så mycket mer har jag inte gjort idag. Men ikväll ska jag hem till Maja med Molly! Wie vad kul :)
 
Svaren på frågorna kommer typ snart I think. Ha en rolig helg alla readerzzzzz!

frågestund

Hej alla fans!
 
Vi har bestämt oss för att ha en liten rolig frågestund här på bloggen. Så fråga hur mycket ni vill, kan och orkar så svarar vi på det! Låter inte det typ amazing?
 
GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO GO

stolt_lillsyrra96

btw, min storebror var på tv igår. Åh kände mig typ lika stolt som en mormor eller nåt.

hej alla läsare

Wohooo! Vaknade imorse och ba åh yes idag ska jag vara fett produktiv. Så blev det väl inte kanske :) Har typ ätit tacos och gjort någon sida i matten och i samband med det insett att jag inte alls har koll på potenser och sånt. Har dock hunnit sätta upp en världskarta lite halvt provisoriskt ovanför skrivbordet och har fått det största cravandet efter att åka till Ikea. BOOM!
 
Innan jag sätter tänderna i religionsboken så måste jag bara säga att jag såg typ världens raraste film för ett par dagar sedan. It's kind of a funny story heter den och även om den var lite seg ibland var den så jävla fin. En liten sammanfattning: depression + vuxenpsyk + lite humor + tonårskärlek i en enda röra.

igår åt jag donut och hade äckligt hår

Kolla fettknölen vid näsan på sista bilden  Äh det var för groteskt för att visas.

tjabba

Vad heter du? Karolina va
Vad kallas du? Karro osv
Varför? Haha för att de gör det?
Vad har du gjort idag? Varit i skolan, varit på Willys, gått en liten tur på stan med Molly och Rebecca osv
Vad ska du göra idag? Ska snart gå och sova tror jag
Vad vill du helst ha nu? Ett par skor och någon att gå långa mysiga promenader med
Var är du nu? I mammas och pappas sovrum/tillfälligt vardagsrum
Saknar du någon just nu? Jaaaa!
Röker du? Nope
När fick du senast en present? Beror på vad man menar med present va
Vad har du för planer till helgen? Hänga i Mollys crib och plugga
Vilken färg har du på dina underkläder? grönt xD
Längtar du till nästa födelsedag? Mjaaaa, sådär
Vem pratade du med senast? Mamiii
Vad pratade ni om? Alltså vi pratar typ just nu och då sa jag att hon skulle slå på 7an
Vad gör du just nu? Sitter fett oskönt i soffan och ska kolla på nåt program
Är du blyg? Ja och nej
Vilken tid gick du upp idag? Kvart i sju typ
När kräktes du senast? I mars kanske?
Vilken låt lyssnade du på senast? Haha minns ej
Har du sovit i din egen säng i natt? Jaaa
Har någon annan sovit i din säng i natt? Nej :(
Vad tycker du är äckligt? Fett hår xD haha nej men typ tuggade tuggummin och när folk ba låter en massa när de äter. Får krupp
Vem fick du SMS ifrån senast? Majs
Vad såg du senast på tv? estetjävlar
Är det lätt att förföra dig? ey inte vet jag haha
Hur svarar du i telefon? Hola
Vd har du för intressen? Seriöst, har inga intressen
Har du ett gott bordskick? Hoppas det!
Vad är attraktivt? När man ler, xD fett gulligt Nej men det är fint när folk liksom bryr sig lite hur de ser ut
Vad gör det ondast just nu? Beneeeeen
Kliar det någonstans? Närå
Vilka färger på kläder undviker du? Alltså grejen är ju den att jag BARA går i svarta kläder. Faktum är att jag bara haft något annat än vitt och svart på mig två gånger under min tid på Falufri
När skaffade du mobiltelefon? Ingen aning! Haha
Hur raggar du? Men alltså jag raggar liksom inte
Vilken smak är det i din mun? Brämhults hallonjuice, nice huh
Vad spanar du in först på en kille/tjej? STILEN OMG
Använder du tandtråd? Nej men det borde man ju  
Vilket år i ditt liv har varit bäst? Alla är bra på sitt sätt, carpe diem ftw
Brukar du komma i tid? Ja, förutom när jag vaknar en halv timme efter vi börjar :)))) panikar fortfarande för det där
Hur känner du dig nu? Trött
Vanligaste färgen på dina kläder? Svart svart svart
Kan du laga mat? Bananpannkakor! Woho, nej men om jag följer recept funkar det väl
Är du aktiv i skolan? Jaråå
Hade du en bra kväll igår? Yeeeeppp eller alltså åt typ middag hos mormor
Har du någonsin haft ett jobb? Haha nej xD
Hur tror du ditt år kommer att se ut? Det är redan jätteuppochner men alltså ganska bra?
Vad önskar du dig mest av allt här i världen? Fred på jorden och att alla mina nära och kära får vara friska :PPPPPPP

RSS 2.0