missoni

hej hej sitter och spionerar på mina grannar. ganska underhållande!
 
Efter skolan idag gick jag och Molly ner på stan en stund för att dels kolla på Lindex <3 Missoni - kollektionen och dels för att fördriva tiden lite. Köpte ett par trosor och då stödde (?!)  jag bröstcancerfonden med tio spänn tror jag. Fick en fiiin påse också!
 
Snart ska jag sätta mig och göra några tal i matten. Seeya!
 
 

loerdag

Hej bloggis
Helg igen! Det går undan nu. He. Hur som helst, lite senare idag ska jag och mamma ner på stan och jag ska kolla på en tröja och fixa mina glasögon. Igår träffade jag Nora (och mina favoritvovvsingar såklart) och det ägde! Wohooo nej fan hejsvejs ska ta en dusch nu.
 
ps. majababyyy, jag kommenterade ditt inlägg här på bloggisen så läs det tack!!!!!!! ds.
 
ps 2: efterlyser mina skor. de är från nike och heter nåt med lunar. det är svart överdel och neonfärgad sula. tack på förhand! ds.

AA

Nostalgiserar mig genom att kolla på Andra Avenyn, så himla bra!
 
Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya, haha.

hey jag vill vara brun





Vem vill åka till Santorini alt någon annanstans där det är varmt med mig?

maja och molly

Ni två är något alldeles speciellt och jag är så himla glad att jag har er <3

you only live once

YOLO ÄR MITT NYA MOTTO. Det stämmer ju så himla bra?! Haha, no shit.
 
Har varit jättejobbig idag känns det som. Men yolo på det liksom.
 
Men jag och Molly gick och köpte pizza (yolo) och det var seriöst det godaste jag ätit! Liksom direkt från pizzerian in i skolan - ÄT! Tror det kommer bli tradition eller nåt. Andra går till waynes och fikar, jag och Molly käkar pizza i hennes basgrupprum. YOLO
 
Ok, nu ska jag fortsätta med min religionssak som jag inte var så duktig med att jobba på i skolan. Hoppas ni har det bra hehehehee yolo
 
 
 

Saknar tryggheten.


dalagården ftw

 

Välkommen hem till familjen Sa1b! Det ligger en yxa i källaren om ni känner er osäkra.
 
Molly var so excited över sin päron-smakis igår på kvällsfikat!
 
Nu är jag hemma efter ett 24 h- läger i Svärdsjö med alla ettor. Under detta dygn har jag skrattat, skedat med Molly, skrikit i ren panik, inte borstat tänderna, bott i ett ruckel till hus med hela Sa1b, spelat kort i en jordkällare med nio andra, blivit vettskrämd, varit arg, varit glad, varit jättelycklig, kramats, kommit närmare några i klassen, ätit, varit ett femårigt barn i en lekpark, lekt jättemycket över lag, städat toaletter och fått popcorn i förlåt-present.
 
Dör vad trött jag är nu men alltså summan av kardemumman: tjugofyra jäkligt händelserika timmar tillsammans med de som kommer vara mitt liv i tre år framöver. Imorgon åker jag till Göteborg men innan dess ska jag författa ett brev på engelska och se på One Tree Hill. Solong!

måndag

Hey hey hey hey hey
 
Sitter i Mollys basgrupprum med Nils, Sven, Erik och Pär. Vi väntar på att få gå till lunchen! Klockan tolv har vi samhällskunskap och sen får vi gå hem! Chill dag brorsor.
 
Kul att det ser ut som om vi sitter i ett fängelse. Ciao!
 

soendag

Hola hola!
Igår var det Granny Goes Street (en fett stor festival). Alla var typ packade som as men det var ändå rätt så kul. Sov i tolv timmar sen så det var nice. Cyklade hem med Maja rätt tidigt och var livrädd för våldtäktsmän alt mördare.
Imorgon ska jag till skolan, på tisdag också. Sen ons - tors åker vi på läger med alla ettor. Ska bli ganska kul! Och i helgen åker jag till Göteborg. Gos!
 
See ya later bitches
 
Skulle kunna dö för klänningen, den grå saken och skjortan från Filippa K. Så det så!

RSS 2.0