27

hej alla läsare! förlåt för vår otroliga inaktivitet här på blorren de senaste veckorna. men livet har liksom kommit lite emellan :P
just nu sitter jag och skriver en rapport om 11 september/al-qaida/terrorism/afghanistankriget. vet ej vad jag skriver om helt ärligt. men detta är livet på sam så att säga :PpppPppp xD
 
haha aja goodbye ska återgå till usama nu

5 januariiiiii

sådär, nu är det 2013.
Och så är det bara några dagar kvar av lovet också! Men det känns ganska bra att komma tillbaka till skolan och rutiner igen tyyp. Men innan dess har jag lite grejer kvar att göra! Imorgon ska jag först plugga engelska hela dagen och sen ska Molly sova här. Ska bli så himla gosigt! För sen på måndag åker jag, Molly och Jonna till Säter för att hänga med Rebecca och Engla. Kommer bli asum!
 
tjarååååå

RSS 2.0