hehe lite efter






Jag må vara sist i hela universum som tittar på de här men bättre sent än aldrig kanske. Ok, William I love you. Egentligen är de ganska jobbiga men alltså åh, så himla söt.


tjugo

Det är sommar ute, det är 20 dagar kvar till skolavslutningen och innan dess är det både hajk och avslutningsmiddag att se fram emot. Fattar inte att det är 20 dagar kvar på Söderbaumska. Fick reda på lite betyg idag och jag är så glad så glad att jag typ tuppar av.

Hörs när vi hörs. På återseende bitches.

Universums bästa reklam, dör.


kent är bra

Har haft en toppenbra vecka so far! Har bott hos Maja några dagar med Molly och det har varit fantastico. Kom hem för några timmar sedan eller så och taggar långhelg. Ska nog se på grymma Skins och sååå. ahha fan vad töntigt det här är egentligen. ha det braigt i alla fall. 29 dagar kvar till skolavslutning i alla fall. dör

ny vecka

HEEEEEEEJ
Eftersom molly inte är hemma ska jag och maja lotta eller bara bestämma en vinnare i veckans babe. Okej? hörs.

hjärta

Hej bebisar! Sitter i soffan och har just ätit lite jordgubbar. Haft en helt okej bra dag i Gävle och på Ikea. Skulle kolla på klänning osv men den jag tittat på fanns inte i min storlek. Såklart. Imorgon MÅSTE jag beställa den klänningen jag sett så den inte tar slut för då vet jag inte var jag tar vägen.

Molly är i alla fall i Spanien nu och gör en favorit i repris sen förra året. Har inte hört ett ord från henne men har sett lite bilder på Tuenti så jag vet i alla fall att hon lever. OM DU MOT FÖRMODAN SE DET HÄR, SKRIV TILL MIG PÅ FB NU NU NU.

Funtar seriöst på att gå och lägga mig nu. Måste upp tidigt imorgon och skriva om kosmos. Godnatt!


Molly njut nu för fan och så ses vi nästa söndag!


YAAAAAAAY

Nu kan ni anmäla er själva, er kompis, er mormor, er farfar, er syster eller bror, en hund eller en katt till veckans babe. Enligt oss är alla fina så om ni känner att ni vill egoboosta er lite så kan ni ju anmäla er xDDDDDD


veckans babe


Veckans babe blir helt klart den oemotståndliga Leonardo DiCaprio. Titta bara på hans ögon, läppar och hans underbara hår. Man vill bara äta upp honom! Grattis Leoboiii! Vi skickar en chokladask till dig.


RSS 2.0