27 DAGAR TILL ESPAÑA OCH EN VECKA TILL MY BIRTDAY

 
ÅH! Ena halvan av mitt rum är verkligen SÅ fint just nu. Eller ja, det var fint igår när jag hade städat rummet grundligt. Nu är det colafläckar på byrån och lite kläder på golvet men men... Mysigt i alla fall! Har flyttat sängen till fönstret så kan i princip kolla på stjärnorna när jag ska sova. Okej, ser bara en stor jäkla gran med skator men ändå cozy. Dock tror jag att någon seriemördare eller han fasadklättraren ska komma in genom fönstret så kan inte sova riiktigt så bra som jag borde. Jag menar, en säng vid ett fönster borde ju vara den ultimata platsen att sova på.
 
Idaag börjde jag och my sis dagen på JBs rea, haha vilka n00bs. Men allt var bara i XL så jag köpte inget. Eller mentalt har jag köpt en sak där som jag inte kan släppa riktigt... MEN HUR SOM HELST, sen fortsatte vi med min broder till grannstaden som var grå och dyster. Men efter nån timme eller två rullade vi hemåt till Faluuuun <333 Där kan man känna sig trygg.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0