tredje juli

Shit, har redan varit inne två stycken på denna blorren idag. Är det så att jag börjar bli känd eller? Antar att tre till kommer kolla in bloggen idag då det i genomsnitt är fem unika besökare varje dag. Shit vad coolt.
 
Imorgon är det den fjärde juli. Alltså USAs nationaldag. Men det är också min SJUTTONÅRSDAG!!! Vet att ni är avundssjuka som själva fyller år på en så tråkig dag som typ första oktober (lol). Men i alla fall, kan inte alla ni fem unika besökare skriva grattis till mig här i kommentarsfältet imorgon? Folk har liksom en tendens att inte komma ihåg min födelsedag då det inte står på Facebook :P
 
Idag är det jobbigt väder för vet inte om det är mulet eller soligt så vet inte om jag ska vara ute eller inne. Men jag ska hur som helst njuta av min sista dag som sextonåring. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0