första juliiii

Hej alla fans!
Jag har tänkt på en grej. Fatta vad kul att ha en blogg. Vet att jag skriver ett inlägg på en blogg just nu men jag menar en riktig blogg. Inte den här badhusbloggen där bara en tredjedel av ägarna skriver. I alla fall, det blir något att fundera på. Kanske gör en ny till hösten! Ganska kul att ha sen också... Hur som helst, idag har jag faktiskt gjort två bra saker! Jag klippte ner två häckar men insåg efter det att ett arbete som trädgårdsmästare inte är min grej. Sen bakade jag bullar som blev asgoda och faktiskt riktigt fina! Så när jag blir gammal vet jag i alla fall vad jag ska bjuda mina barnbarn på.
 
Sen är det min födelsedag på torsdag också! Var fett taggad för en vecka sen men nu känner jag mer ba "men vadå". Inte för att jag fyller den ovärda åldern 17 utan mer för att jag inte orkar fylla år. Ge mig mina presenter bara haha. Men det blir säkert en mysig dag! Det bästa av allt är i alla fall att jag om drygt 20 dagar åker iväg till Puerto Rico con mi madre. Längtar väldigt mycket! Då ska jag prata spanska och kanske köpa ett par espadrillos för det är ju lite spanskt.
 
Okej vet inte ens varför jag skriver just detta för jag kommer få ångra det här den 20 augusti MEN jag saknar skolan. Alltså inte plugget, nej nej utan mer bara lite struktur och ordning och reda. Fast sen står jag i valet och kvalet om vilken inriktning jag ska läsa. Har i alla fall Jonna som stöttar mitt nästaaan säkra beslut att välja sam/sam istället för beteende. HAHA tagga geografi och mer historia liksom <333 vi får se.
 
 Nu är jag sugen på att göra ett klädcollage i polyvore, fett fashion. Ciao!
 

Haha en mycket random mysbild på Molly och Beccis gulliga hund från Säter-turen i början på året!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0