åttonde juli

Imorse åkte jag och familjen till Stockholm för att fira min storebror på hans födelsedag. Jag var aptrött och på fett dåligt humör så övervägde att stanna hemma men istället sov jag hela vägen från Falun till huvudstaden. Det var skönt! Nästan direkt åkte vi till Djurgården och hade picknick i Rosendahl. Där var vi i några timmar innan vi bestämde oss för att åka in till stan och hänga där. Jag köpte världens finaste tröja från Gant som jag velat haft sen förra året då jag istället för denna blåa köpte en vit. Lol. Nu längtar jag dock bara mer efter höst. Vill ha en riktig höstdag med jacka och rejäla skor. Men snart är vi där, woho! Fast det är också ganska skönt med värme. Och om 16 dagar åker jag till Spanien, yaaaay!
 
Ciao!
 
(om jag hade varit en riktig blogger som jag kommer bli i höst skulle jag självklart tagit en bild på min nya skönhet men det orkar jag inte nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0