22.41

ÅTTA UNIKA BESÖKARE IDAG! Okej, jag är två av de... En på telefonen och en på datorn men gud vad kul. Blivit lite besatt av att kolla statistiken.
 
Klockan är tjugo i elva och jag är i princip portad från nedervåningen så nu ligger jag i sängen. Men ska jag sova? Nej. Kommer jag kunna sova? Nej. Varför blir man (jag) så pinsamt nervös inför födelsedagar? Och jag som haft jättesvårt att somna de senaste veckorna kommer ju knappast somna inatt liksom. Men man fyller bara sjutton en gång så det får väl vara så. I alla fall, jag tror morgondagen kommer bli jättemysig! Först frukost och paket (haha hoppas jag) med familjen, lunch med syster och mormor någonstans och slutligen middag på Banken med familjen. Så får vi ju inte glömma min tårta som jag pysslat med hela kvällen. Haha, den ska i alla fall ätas till efterrätt hemma. Mmm, låter som en bra dag. Men det visar sig.
 
Och nu har jag kommit fram till att jag ska göra en seriös blorre till hösten. Vill typ lägga upp kläder jag vill köpa och saker jag köpt. Haha kommer aldrig hända men jag kan ju i alla fall prova. Kan bli kul, eller hur?
 
Vi hörs och syyyyns kompisar! Imorgon fyller jag år. Wiho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter jättekul, det där med att du ska skaffa egen blogg till hösten!!

2013-07-04 @ 10:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0