hejhej uppar lite här xD

Vad heter du? karolina tror jag!
Vad kallas du? lite allt möjligt. men karro är standard
Varför? öh, för att folk inte kommer ihåg karolina och för att det är så jobbigt att säga
Vad har du gjort idag? ätit jättegod frukost och lyssnat på massa musik
Vad ska du göra idag? skulle ner på stan men det sket sig så istället ska jag plugga osv
Vad vill du helst ha nu? ett par primeboots och en barbourjacka
Var är du nu? i soffan
Saknar du någon just nu? njea, kanske
Röker du?
När fick du senast en present? fick en bok av mamma för någon dag sedan haha
Vad har du för planer till helgen? plugga och så stan då
Vilken färg har du på dina underkläder? svart
Längtar du till nästa födelsedag? absolut. har redan skrivit önskelista åååh 
Vem pratade du med senast? mamma
Vad pratade ni om? att pappa ringde
Vad gör du just nu? lyssnar på bd typ
Är du pinsam på fyllan? vet inte
Är du blyg? beror på. med nya människor ja men med de jag känner så nej
Vilken tid gick du upp idag? nio typ
När kräktes du senast? oj, vet inte
Vilken låt lyssnade du på senast? no time for us
Har du sovit i din egen säng i natt? jepp
Har någon annan sovit i din säng i natt?
Vad tycker du är äckligt? när folk ser ovårdade ut typ. alltså okej om man är lite sunkig nån gång men nje
Vem fick du SMS ifrån senast? haha vet inte
Vad såg du senast på tv? det är en sängreklam nu xd
Är det lätt att förföra dig? öh  
Hur svarar du i telefon? hejdeekarolina skitsnabbt eller ba hallå
Vd har du för intressen? har typ inga intressen. gör det som faller mig in  
Har du ett gott bordskick? oftast. får ångest när folk låter en massa när de äter haha
Vad är attraktivt? hohoho, pikéer är så jävla hett ibland. men annars bara genuint snygg stil tror jag! nice skor.
Vad gör det ondast just nu? ingenstans
Kliar det någonstans? nee
Vilka färger på kläder undviker du? svart xd. skoja, det enda jag bär men typ rosa
När skaffade du mobiltelefon? venne
Hur raggar du? tjenixen kexet
Vilken smak är det i din mun? choklad
Vad spanar du in först på en kille/tjej? skornaaaa
Använder du tandtråd? nje
Vilket år i ditt liv har varit bäst? detta året har varit rätt bra hittills faktiskt
Brukar du komma i tid? japp
Hur känner du dig nu? seg  
Vanligaste färgen på dina kläder? black
Kan du laga mat? mjaaa kanske det
Är du aktiv i skolan? räcker inte upp handen och så för jag har nån fobi för det sen i femman men jag gör alltid skolarbeten i tid osv blabla
Hade du en bra kväll igår? jadå
Har du någonsin haft ett jobb? pappa betalar vettu
Hur tror du ditt år kommer att se ut? hoppas på det bästa!
Vad önskar du dig mest av allt här i världen? fred på jorden och att alla får äta sig mätta. men det kommer nog aldrig hända

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0