alla <33333 dag

Hej! Kanske dags för oss att komma tillbaka lite här. I alla fall! Har legat hemma med feber och annat skoj i en vecka nu och imorgon är det dags för skola igen. Skönt att få sätta på sig lite andra kläder än äcklig pyjamas och ändra position (har nämligen legat raklång i soffan ungefär 24/7) lite grann. Och så ska det bli kul att träffa lite annat folk än typ ja, mig själv.

Så idag har jag pluggat pluggat pluggat och läst på och läst på och läst på. Kul/bra/toppen dag alltså! På torsdag ska jag vara på en öde skola (min egen) och skriva nationellt prov medan resten av befolkningen på söb har friluftsdag. Kan ju bli lite spännande. Och sen sen sen på fredag, jättetidigt åker jag, mor och far till Göteborg!

Sådär, här har ni lite allmänt kul om mitt liv. Nice. Vad gör ni (inte för att ni kommer svara men i alla fall)?

OCH JUST DET, ETT STORT FETT RÖTT HJÄRTA TILL ALLA FINA MÄNNISKOR SÅHÄR PÅ ALLA HJÄRTANS DAG.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0