18

(Ok, ni 9-23 besökare som kikar in här kan väl i alla fall lämna en kommentar? Hehe! Kom igen nu girls and boys!)

Aaahtja. Känns jätteskumt att jag inte har några läxor den här helgen. Känns hela tiden som att det är något jag glömt att göra. Inte så konstigt kanske då jag de senaste helgerna BARA pluggat. Kul liv.

Eeh, jomen det är sex dagar kvar till julafton. Jag har bara en julstjärna i fönstret (min röda kudde jag tänkte liva upp med är försvunnen och jag hatar krimskrams jao) men det är ganska fint ändå och... Nej, vet seriöst inte vad jag ska skriva så vi stoppar här.

köpa klart alla julklappar + slå in
julgodisfabrik
inte slänga kläder på golvet så jag måste städa igen (och för att slippa utbrott från mamma, hehe!)
julavslutning + betygsutdelning (ok, detta kan jag ju inte ens missa hur jag än gör)
vara snäll så tomten kommer!!!


SminkarN, FotarN ooooch PosarN! Saknar de jättemegatokmycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0