tjugosjunde mars (eller nåt)

OKEJ JAG ÄR TYP JÄTTESUR PÅ MOLLY OCH MAJA SOM INTE UPPDATERAR.

Hej hej! Dagmar är igång igen. Hej Dagmar! Nej men seriöst, snart kommer säkert ett träd landa på (i?) huset. Fett med ett träd inomhus! Ok, det har vi ju redan. JULGRANEN!

Hehe, idag vaknade jag typ halv elva. Sent som fan för att vara mig! Hoho. Då klädde jag på mig lite snabbt och drog ut på en promenad i det fina vädret med min syster. Helt fantastiskt fint var det ute! Typ som vår. Seeeeen åkte jag, sis och pappa upp till stugan och om jag dött där hade jag i alla fall dött lycklig. Det var så sjukt fint där idag! Haha, vem fan bryr sig? Eh, klockan 18 kommer lite släkt hit för att äta soppa och fira storasyster. Så jag borde nog sätta fart för just nu sitter jag halvt iklädd sparkdräkt/låtsas-onepiece.


Ok, den här bilden sög ju men min telefån dog exakt efter att den här bilden hade tagits så jag kunde inte ta några fler. HIHI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0