skönhetstips #1

Okej, nu ska jag vara lite cool och skriva ett jättetöntigt inlägg.




Denna mojs var den första ansiktskräm jag köpte. Om någon brydde sig. Men jag har inte använt den på ett tag. Har mest använt Cliniderm och så. Fast så tog den slut och den är alldeles för dyr så jag köpte denna från Eucerin istället och den är helt amazing! Helt ärligt, man blir mjuk som en bebisrumpa.

Den är så himla olyxig och har typ Sveriges fulaste förpackning men du blir jättelen och allt i ditt liv blir bra om du använder denna kräm. Och nej! Jag får inte pengar för att jag skriver om den för så känd blogg har vi faktiskt inte!

Kostar typ 50 spänn. Så du blir inte direkt ruinerad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0