när kommer tomten? snart kommer tomten!

Jaaaag vet, Molly är verkligen skitdålig på att uppdatera och vi har skällt på henne men hon gör det ändå inte. Så hoppas ni inte hinner tröttna på mig och Maja!

Lördag idag då, om någon missat det. Ska se dagens julkalenderavsnitt, duscha och göra mig i ordning (hatar egentligen när folk skriver så men nu gjorde jag det hehe) och sen ska jag och mamma ner på stan en stund. Ska leta efter lite julklappar och lite grejs till mig också tror jag! He. Sen ska jag hem och skriva religion hela dagen.

NU SNÖAR DET!!! Åh, vad fint! Blir nog en bra lördag trots massa religion.

(lägger kanske upp min önskelista eller så senare! MAJA OCH MOLLY, GÖR DET NI OCKSÅ!)


Det blir kanske en vit jul trots allt! Höhö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0