klar klar klar klar klar

Efter tio sidor, tretusentrehundratvå ord, femtontusenåttahundrafyrtionio tecken och fyrahundrafyra rader är jag nu klar med min religionsfördjupning. Om det är skönt? Oh yes!

Nu får det bära eller brista känner jag. Kommer inte lägga någon energi, kraft eller tid på att läsa igenom det en sista gång innan jag lämnar in den.

Så nu stryker vi allt som har med religion att göra och jag kommer inte skriva det ordet en gång till på den här bloggen. Nice huh?

Next: Hälla i mig te och sen sova. Låter fint i mina öron!





Kommentarer
Postat av: Majaaa

10 sidor???? jises, bra där!

2011-12-08 @ 21:40:42
URL: http://majaawestberg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0