julklappsbekymmer

Hade värsta flytet när det gällde julklappsinhandling men sen sket det sig. Skulle ner på stan idag men är ganska seg så får ta det imorgon istället. Om inte mammas julklapp finns skjuter jag mig själv eller någonting.
Just det, fick en jättefin julklapp av Maja igår! Men vet inte om Molly har öppnat den än så ska kanske inte säga något. Hehe, men tack tack fina Maja!
Och jag känner mig jättedum eftersom jag inte är klar med deras än. FUCK MY LIFE!

Okidoki. Det är jullov, första syskonet har kommit hem, jag har en stor blåsa i munnen och hungrar ihjäl. Borde käka lunch!

PussN

(btw hatar jag första lovdagen. blir aldrig som man vill. men här får ni två fina bilder från igår när vi lekte i dramasalen)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0