gash

Fick ett litet utbrott igår kväll eller jag vart jättesur på mig själv, haha. Hade kollat upp lite kläder på Monkis hemsida som jag skulle beställa hem på torsdagen men så igår när jag kollade igen så hade 3 av 5 grejerna tagit slut eller storlekarna var borta, gaaaaash varför beställde jag inte tidigare?? Aja nu har jag iaf beställt hem lite annat. Hoppas det passar också. hoho.

Idag har jag handlat julklappar som bara den, så nu har jag bara en kvar. Wiho. Köpte även lite till mig själv också, heh. Fast det var bara två armband, men kan visa er dom sen, if you want to.
Drog sen med mor och far till farmor och farfar, åt och hade trevligt där, myspys.

Men nu ska jag kolla på någon film eller nåt sånt.

Ha det gött/MAJA


Juste, Kent kommer till P&L i sommar! Hur awesome??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0