Från krönat av kullen kan jag se, min förlorade värld

Rubriken: Ta det lugnt jag är inte deprimerad, bara en allmän låttext från en bra låt.

Har tagit fram kläder tills imorgon nu eftersom jag inte har något annat för mig, hoho.

Sista dagen på terminen imorgon också, så galet jäkla underbart skönt. Sen har vi bara en termin kvar på Söb efter cirkus 10 år.. gash vad länge och vad tiden har gått fort. Visst kommer jag sakna en del, men det ska bli så kul att träffa nya människor och få nya lärare osv osv. Men det är ju inte precis så att jag aldrig kommer träffa mina nuvarande klasskompisar igen, vi bor ju trots allt i Falun.

Men nu ska jag göra någonting, dock ingen aning om vad men det visar sig. Ha det/Maja


Mina armband som jag köpte i lördags. Från Indiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0