första december (fast så var det vår ute)

Idag har det varit en asbra dag. Har inte haft särskilt tunga lektioner och hängt med fina vänner hela dagen. På idrotten dansade vi bugg och det var en upplevelse, haha! Dör!

Nu sitter jag och pustar ut i soffan och ska börja med det eviga plugget igen. Religion religion religion religion.

Höll ju nästan på att glömma att det är första december idag. Men det vet väl alla, även om det inte direkt ser ut så när man kommer ut. Helt grönt och mörkt och trist och nu skulle min svenskalärare skälla på mig för att jag använder och så många gånger i en mening. Men såg ni julkalendern? Tror det kan bli riktigt bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0