fjärde december

God kväll!
Lång dag idag med en massa religionsplugg men också uppvisning, som Maja sa!

Kom just på att jag måste repetera inför religions-provet (jag skaaa sluta tjata om mitt jävla religionsplugg) på tisdag. Men nu skiter jag fullständigt i det och slappar resten av kvällen. Resten av kvällen, typ en timme.
Två veckor kvar i skolan det här året så jag får väl köra på nu.

Kan inte fatta att vi gått halva nian. Helt sinnessjukt! Känns som om det var igår vi började åttan, typ. Men nu ska jag kolla på tv och dricka julmust!

Idag har jag varit femton i fem månader och Maja i en! HURRA


Gullefisar, heheh


Kommentarer
Postat av: molly

amen vafan är det där för mongobild?!

1. biff arm?

2. vart har jag min hand liksom? HAHA

3. vad gör jag för min? :O

2011-12-05 @ 20:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0