168 h

Hej vänner! En vecka kvar till julaftonskväll då tomten han kommer så sneeeeel. Helt puckat att det är fucking julafton om en vecka?! Men det blir nog bra!

Idag måste måste MÅSTE jag städa mitt rum för det är helt hemskt, fruktansvärt stökigt. Hehe! Fröken oordning hejhej. Eller så ska vi åka till Ikea, vet dock inte om det var ett skämt. Men först: ett Andra Avenyn-avsnitt och sen duschen!

Har nästan fått en julklapp också! Hihi, nu ska den bara betalas. Doock, kommer den om allt går precis som jag vill det i januari någon gång.

btw, tittade på Andra Avenyn i sexhundra minuter igår. låter fan hemskt. hehe


JAG HAR JONAS BANES AUTOGRAF. OMG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0